Gå til innhold

Har du BSU-konto?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde, men da NAV tulla det til med uføretrygda mi måtte jeg ta knekken på bsu for å overleve. Man står dårlig nok stillt MED bsu om man er ufør, så det trengte jeg ikke akkurat, for å si det slik. Men men...

 

Jeg mener alle burde ha bsu. Det har mye å si når man skal kjøpe hus nå for tiden. De stiller stadig strengere krav til egenkapital, og bsu får man jo et pent skattefradrag for.

Skrevet

Selvfølgelig har vi det. Mitt siste år i år for da er den full. Mannen sin konto tømte vi til nyttår nå for da var den full. Da satt vi alt inn på lånet.

Deilig skattefradag når man sparer max i året:-)

Skrevet

Selvsagt. Har hatt det i snart 10 år, startet litt sent, da jeg er 31. Har eid en leilighet og eier nå et hus sammen med mannen min siden jeg startet kontoen, har enda ikke hatt behov for å ta den ut, men vi skal ta den ut når vi kjøper nytt hus eller jeg har nådd øvre aldersgrense. Mannens BSU løses inn over nyttår 2012, da får ikke han spare lenger pga alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...