Gå til innhold

Gratis bleiebøtte my ass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed om å ordne meg en bruker på reflex.no slik at jeg skulle få en gratisbleiebøtte i butikken. Gjorde dette, og de ville selge på meg bleieposer, noe jeg MÅTTE ha i tillegg. De sa det var på tilbud til 199kr. (kostet egentlig 299,-)

Var innom en annen barnebutikk i dag og så tilfeldig den samme bleiebøtta til 99 kr og bleieposene til 99 kr.

JA, jeg er blitt lurt av gratis bleiebøtte kampanjen i allefall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg glad for at jeg ikke gadd å hente den bleiebøtta.

Jeg har en søppelbøtte til 39kr fra europris. Putter hver enkel bleie i en brødpose og knyter igjen. Da er det luktfritt og kan godt ligge der en hel dag. Superbillig er det også. :)

Skrevet

Knis. Glad jeg ikke bet på den når jeg gikk med førstemann.

Syns refillene var så sinnsykt dyre så ville sjekke ut litt andre typer før jeg bestemte meg. GLAD jeg gjorde det altså!

Men vet om mange andre i min venninnegjeng og andre som har bitt på lureriet. Prøvde å si det til mange, men ingen ville høre på meg.

HAHA sier jeg til de nå:) Men skjønner at det er kjipt.

Men det viser bare at ingenting er gratis, noe man egentlig burde vite!:)

Skrevet

da jeg hentet bleiebøtten var den helt gratis;) og det er en refill inni bøtta!

de ekstra refillene som er på tilbud trenger du jo ikke kjøpe hvis du vil ha alt helt gratis, men da får du jo også kun brukt bleiebøtten den perioden refillen som er i varer...

men ja, bleiebøttene er ikke noe hokus pokus egentlig. Funker bedre med brødposer for mg...

Skrevet

Bleiebøtte er vel strengt tatt det man trenger minst av alt babyutstyr i verden. Synd så mange førstegangsgravide tror at man faktisk trenger alt som finnes, bare fordi det er der liksom.

Skrevet

den bleiebøtta er bare tull..henta en til minstemann og måtte seff kjøpe med sånne poser, men når posene var brukt opp så ble hele bleiebøtta kasta...gadd ikke bruke penger på sånne refiller i hytt og pine.

Skrevet

Jeg syns den bøtten er helt super de par første mnd når man skifter i ett sett. Kjempedyre poser, men tror jeg har kjøpt totalt tre pakker på to barn og det har jeg ingen problemer med. Mange andre ting jeg heller dropper.

Skrevet

Hehe, ja jeg er nok førstegangsfødende og litt uviten. Tenkte at dette var for bra til å være sant. Så jeg bet på. Men man lærer av sine feil heldigvis.

HI

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg fikk gratis bleiebøtte på babyshop med refil! Supert! Vet jeg ikke trenger det egentlig, men stas å få det gratis å da bruker jeg den til posene er brukt opp. Gikk bare til babyshop å registrerte meg på et skjema..

Men kjipt for e som har blitt lurt da reflex er kanskje noe annet det da. =(

Skrevet

Jeg syns posene STINKER! Og hele bleiebøtta gikk på spøla etter få mnd. Så det tilbudet har jeg ikke tenkt å benytte meg av nå når nestemann kommer.

Jeg bruker hundeposer -og ut i søpla. Luktfritt og greit:))

Skrevet

Jeg måtte ikke betale noenting da jeg henta bleiebøtta mi, valgte selv å kjøpe refiller i samme slengen. Liker den jeg, er luktfritt og tømmer vel en gang i uka ca. Vi er late her i heimen da, så å måtte tømme oftere hadde ikke funket for oss;)

Skrevet

Vi har funnet ut at bleiebøtte faktisk er noe for oss siden vi ikke kan løpe ut med bleiene etter hver gang, og jo sjeldnere jo bedre. Sånne er det å bo i blokk langt borte fra søppelrommet ;) Men jeg har droppet den gratis bøtta fordi jeg så at refillene var såpass dyre.

Så mitt spørsmål er: Hvor kostet bleieposene 99 kr og bøtta 99 kr? :)

Skrevet

Vi har også den bleiebøtten, men bruker bare svartsekker i steden for de posene. Funker fjell og er billig :-)))

Skrevet

Vi bruker også den bøtta med vanlige, hvite avfallsposer.

Koster 10 kr på Rema for en rull ;)

Luktfritt, kjapt og enkelt :)

Skrevet

Vi putter brødposer i den, så kan ikke si vi har blitt lurt hvertfall =)

Skrevet

Hvis det er Angelcare sin bøtte så fulgte det med en refill inni. Og ettersom de ikke vris rundt slik som Tommee Tippee sin beleibøtte så bruker man ikke så mye plast (miljøvennlig) og alt i alt blir det ikke så dyrt. Man finner billigere refiller på nett (ebay) Vi var kjempefornøyde med bøtta, og har brukt den til to barn nå. Men den kan ikke brukes om man har varmekabler, da stinker det fort ;-)

Skrevet

Er det Angelcare som er den gratis bøtta? Hvor mye må man beregne på å bruke på sånne poser i måneden da? Hvis ikke man velger å være kreativ med hundeposer, avfallsposer eller brødposer? :)

Skrevet

Altså hvis de hvite avfallsposene samtlige matbutikker selger passer, så ser ikke jeg hvorfor noen vil ha de til 100+ kr når det holder med 10kr pr rull. :P

Skrevet

Vi brukte tre måneder på første refillen vi...så vil ikke si det er så himla dyrt. Det er så mye annet man også kan sløse penger på...jeg var den som var skeptisk til bøtta, mens mannen gjerne ville ha. Og jeg må si at jeg stortrives med vår. Den er firkantet og tar liten plass, og det lukter aldri ille på badet. Og så slipper jeg å styre med poser meg hit og knyting meg dit for hver bleie. Så jeg slår gjerne et slag for bleiebøtta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...