Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Siden det skal lage et vakuum og være helt tett slik at ikke noe mensblod kommer ut tenker jeg at det må jo være tett andre veien også?? Hvis jeg klipper av den dingsen under såklart slik at ikke mannen min stikker seg.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Du får ikke plass til en kuk opp der når den er der inne.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Den er jo helt myk da...? ikke kuken altså, men cupen... hi
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Da kommer den vel til å sitte rimelig godt fast oppi der. Øøh, velger å tro at dette er et tulleinnlegg:P
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Cupen er stor og ganske fast. Med mindre mannen har mikropenis, vil det ikke være plass! Det finnes imidlertid en slags cup som er laget for engangsbruk som også fungerer som pessar. Den er laget i helt tynn plast og settes inn rundt livmortappen, i motsetning til cupen som settes i skjeden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå