Gå til innhold

Venter jente i april, kan hun hete

Anbefalte innlegg

Skrevet

April da?? Mannen nekter, mens jeg liker navnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kult :-) Er det et navn forresten ? hehe

Skrevet

Litt for amerikansk for min del......

Så jeg skjønner mannen din her dessverre ;)

Skrevet

Tja. Synes på en måte at det er snålt med gutter som heter August, som faktisk er født i august... På en annen side er det jo greit å gi barnet et navn uansett hvilken måned det er født :)

Skrevet

Jeg visste du skulle spørre om det, hehe..kanskje jeg er synsk. Jeg liker April jeg. Vi har da May, Sol, Luna, Vår, Juni...slå til.

Drit i mannen.

Skrevet

Jeg ville ha valgt navnet om jeg likte dette navnet veldig godt. Det er jo ikke så mange som spør hvilke mnd hun er født i, selv om hun skulle bli hetende April.

Det er jo mange som heter Vår, selv om de er født på våren. Synes ikke det er så rart.....

Men, om dere får en gutt neste gang i August, så ville jeg nok ikke kalt han August.... ;-) Det blir litt for komisk....

Lykke til!

Skrevet

April er nydelig :o)

Skrevet

Jeg kjenner en gutt som heter August, og han er født 1 august.. Syns det er litt kult! Så som svar på ditt spørsmål, ja hun kan hete April.... dersom du får mannen med på det.

Skrevet

Jeg synes April er nydelig på engelsk. Med norsk uttale blir det litt "platt".

Skrevet

Vedlig rart på en helnorsk unge..April Jensen feks blir bare feil..

Skrevet

spille ingen rolle hvilken måned hun er født i, vel. syns april er fint på engelsk, men klinger ikke bra på norsk. da hadde jeg heller gått fo juni;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...