Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Spesielt med dere som da har tre barn relativt tett? Her blir barna 5, 2 og så nyfødt baby (om noen mnd) Fortell, vil gjerne høre erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Helt greit, og fra tre til fire gikk også helt greit... (mine fire barn er født med 2 års mellomrom)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Lurer jeg også på! Her blir barna også 5, 2 og nyfødt! :-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Eldste var 8 og mellomste 5 da yngste ble født. Har gått ganske greit, men merker godt at det er tre barn i hus nå. Alltid en som trenger noe og veldig lite tid igjen til meg selv. Men mulig jeg føler veldig på det siden jeg har en mann som ikke er så mye hjemme, så jeg er alene med ungene 90% av tiden.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Har samme alder som dine. Merket ikke spesielt stor forskjell mellom 2 til 3 barn. Har man to barn har man søskenkrangling, med flere barn synes jeg ikke det blir mer søskenkrangling, snarere tvert imot.... Faktisk synes jeg det var lettere med nr 3, for da hadde de to eldste hverandre å leke med mens jeg var opptatt med amming og stell av babyen. Og når babyen sov hadde jeg tid til de to eldste.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 er 11 mnd mellom nr.2 og nr.3 så det var en stor overgang..og den overgangen som var mest slitsom syns nå jeg. men det er nok forskjellig. venter nr.4 nå og da blir nr.3 3 år gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå