Gå til innhold

Cherrox - hva slags type har der? Blir barnet vått på beina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan aldri huske at barna mine før har blitt våte i cherrox, men det blir begge de minste nå med Viking thermo cherrox. Er ikke de like tette som vanlige, gfammeldagse cherrox?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Viking thermo, og blir de brukt normalt, så er de tette de.

Har hatt med latterlig mye våte klær fra bhg, i det siste, for jeg har barn som ligger i kummen og ser på vannet renne ned, eller som finner seg vanndammer og rulle rundt i. Da hjelper det fint lite med vanntett dress, med regnbukse over og cherroxer. Har tre barn i bhg., og har hatt med hjem 7 gjennomvåte skift om dagen (brukt lånedreser i tillegg til egne). Da snakker vi også goretex vintersko, og cherroxer som blir bruk med poser nedi :-S Alt vått...

Det er ikke noe i veien med klærne eller skoa, bare lekevanene. He he. Gleder meg til snøen er smelta :)

Skrevet

Joda, det blir jo vått på den måten, men det er ikke slik med skoa her, de er våte i sålen, uten at det er kommet vann inn over skaftet på støvelen. Har de i skotørker hver dag. Tror jeg løser det med et par billige cherrox til, slik at de har tørre til ettermiddagen/som skift, og det ikke er helt krise at jeg glemmer skotørkeren... jeg gleder meg og til tørt føre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...