Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Endelig føler jeg at livet er som det skal være! For bare 6 mnd siden hadde jeg en jobb jeg mistrivdes i, var ikke så sosial, var i et dårlig forhold, økonomien var dårlig, selvbildet var nede.. Og mange andre ting. Mye av det følte jeg var pga jeg var i det forholdet jeg var! Han var umoden, sjalu, kontrollerende og mange andre ting. Var sikkert ikke helt perfekt jeg heller, men tror vi har det mye bedre separat nå. Jeg har nå; - Søkt på utdanning til høsten - Skal begynne med kjøretimer ( Endelig) - Har begynt med trening og faktisk gått litt ned i vekt - En jobb jeg for øyeblikket stortrives med, og en stabil inntekt. - Noen tilbud om dates, hvis jeg ønsker det - Ei nydelig datter som har utvikla seg enormt, i både språk og motorikk Ordentlig gladjente! - Mye mere kvalitetstid med venninner, som støtter meg når jeg trenger det Hah, dette innlegget er nesten dedikert til eksen min som sa at ingen ville ha en stakkarslig, sliten alenemor uten penger, som ALDRI kommer til å greie utdanning alene, som aldri kommer til å ta lappen.. And the list goes on Har virkelig skjønt man er sin egen lykkes smed Følte nesten bare for å skrive det ned jeg Ha en superdag alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Flott innlegg! Mange her inne kunne trenge å høre akkurat det du skriver, altfor mange her inne som blir i dårlige forhold fordi de tror det er verre å bli alene. Stå på, du er en inspirasjon :-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Takk for d For 6 mnd siden var jeg en av dem som bare ble igjen fordi jeg TRODDE jeg kom til å få det helt grusomt alene.. Men helt ærlig.. Har aldri hatt det bedre jeg Både jeg og datteren min har det helt supert..=)
3+et lite nurk Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Endelig et gla`innlegg:) Det viser bare hvor sterk du er som tok det valget, og forhåpentligvis gjør det at andre føler seg sterke nok til å gjøre det samme. Lykke til med alt:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Something I would like to say; You go girl Så bra at alt ser lysere ut for deg! Det bare topper seg med dette fine sommerværet også ) Ha en megasuper flott dag du også )
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #8 Skrevet 30. mars 2011 Fantastisk! Jeg dytter innlegget ditt i håp om at flere leser det, og blir inspirert. Det er altfor mange jenter som ikke bryter ut av dårlige forhold fordi de tror det er vanskeligere å være alene. Du beviser det motsatte, good on 'yah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå