Gå til innhold

Hva slags symptomer hadde du i 1trimester? Og hva venter du??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det var litt moro å se hva slags symptomer DU har i forhold til meg og hva som skjuler seg i magen din??? Mine symptomer er få igrunnen, bare plutselig ekstrem sulten og da blir jeg veldig kvalm og må spise med en gang, litt ømme pupper, ekstrem hormonell og litt morgenkvalm!!! Er spent på hva som skjuler seg i magen min:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kvalme i 4 mnd,veeldig ømme pupper, nesten så det var direkte vondt, kvisete i ansiktet, fort fett hår, veldig slapp og trøtt og jeg venter jente=) alle symptomene er borte nå utenom de ømme puppene..er 26 uker nå

Skrevet

Litt mer følsom en vanlig, ømme pupper. That's it :) Det bor enn liten jente inni magen min, fikk vite det i går!

Skrevet

De første ukene var jeg ekstremt trøtt og kvalm hele tiden. Så gikk trøttheten litt over, men kvalmen fortsatte.. I tillegg ble puppene super ømme! Nå har de fleste symptomene gitt seg, men opplever fortsatt litt morgenkvalme til tider, og hormonene begynner å ta styringen over humøret mitt :P huff og huff.. hehe..

Ellers så var jeg på privat UL i forrige uke, og da fikk vi se at det gjemmer seg en liten gutt i magen min <3 :)

Når skal du på UL?

Skrevet

Jeg har også forresten veldig fettete og jeg har fått et hav av kviser;) er veldig annerledes fra mitt første barn som var en gutt da, så ingen av symptomene er like så gleder meg til ul for å se om vi venter prins ell prinsesse:):) hva tror dere?

Skrevet

var kvalm de 4 første mnd. kasta opp mye.

Håret er fett,hormonell..

jeg venter jente:)

Skrevet

Forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer what so ever. Fikk gutt. Samme denne gangen og får forhåpentligvis vite hva som er i magen i slutten av april.

Til nå har jeg bare hatt ømme pupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...