Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har betalt 24 000 i regninger i denne mnd, vi har 200 kr i huset, åååh har aldri vært sååå avhengig av barnetrygd før.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Den har kommet hos meg. Men er jo ikke utbetalings dato før i morgen!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Skal jo ikke være inn før i morgen, men vet hvordan du har det... sånn har jeg det hver mnd. Har 24 kr i lommeboka, og det har jeg hatt i noen dager.. Har heldigvis lært meg å handle inn varer som varer Så mat har vi i fryseren og i skapet, så skal klare oss en dag til.. Har ikke betalt strømmen, pga mye ut og lite inn denne mnd, så når pengene kommer i morgen, blir vi sittende igjen med 400 kr som skal være matbudsjettet i en uke. Litt av et fancy liv må jeg si! Blir bedre etterhvert, gjør mye nå for å få det bedre, og bedre skal det bli!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 12:36 Lykke til, det er ikke lett Så andre har fått den, jeg får sjekke 2 tiden da
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Jeg fikk i dag. Og den er resten borte igjen etter å ha handlet inn vårsko, støvler, sykkelhjelmer osv og fyllt opp med mat og vaskemidler ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå