Zara84 Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Har en datter på 6 år som jeg tenker at det er på tide at begynner med en aktivitet snart. Hva gjør deres jenter på denne alderen? Hun liker dans og turn og er veldig kreativ. Hadde vært gøy med innspill.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Datteren vår har vært med på litt vel mye denne vinteren synes jeg, men hun stortrives!! På mandager går hun på dansing, og der har hun gått siden hun var 3 år. Her må vi følge henne selv:) På tirsdager går hun på PicassoLino (malekurs) fra 15.00 - 17.00. Dette kurset gis på skolen så sfo følger alle PicassoLino-elevene opp klokka 15.00, og så henter vi henne kl 17.00 På onsdager har det vært poenglangrenn i vinter, noe som koster 200,- per sesong. Man møter opp de gangene man ønsker, og er ikke noe viktig å være med hver gang. Man passer på sine egne barn. (dette er slutt for i år) På torsdager går hun på håndball, og her er det også sfo som følger barna. Hallen ligger ved siden av skolen, og treningen varer fra 15.00 - 16.00. Foreldrene kan velge å hente i hallen eller på sfo igjen. Dette var mine forslag =) Jeg tenkte hun skulle få velge litt mellom disse aktivitetene, men per nå ønsker hun ikke å slutte på noe av det;p Ikke helt etter planen da.. hehe.. Ellers går andre her i området på HipHop, turn, teaterlek, fotball, kor, osv =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå