Gå til innhold

NEI, dert er ikke sååå enkelt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens frustrasjonsinnlegg....

NEI, det er ikke bare bare å få en til selv om man fikk førstemann kjapt og greit og uten prøving... Det er nå litt over ett år siden vi begynte å prøve på nr. 2, som satt på 3pp. Det endte jo da i MA, og her er det fortsatt ingen baby, hverken i eller utenfor magen. Innimellom har jeg på følelsen av at ALLE med barn under 3 år enten er gravide eller har baby, og at ALLE tenker og lurer på hvorfor ikke vi har flere :(

Æsj!! Håper EL-tester på meg og sink på mannen kanskje hjelper på litt. Men det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp. En MA tar jo på, og det har søren meg jobben gjort også.

Sånn - ferdig. Positive tanker frem, negative ut, og good dag til dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er frustrerende når det tar så lang tid... jeg prøver på min første og det har jeg gjort i 10 mnd nå uten så mye som EN positiv test en gang. ikke antydning til en strek en gang. blir så sint og lei meg . fikk netopp vite iste at enda en veninna av meg venter nr 2. Å her sitter jeg uten min første en gang.

Skrevet

Kan jeg få komme med et forslag?

Sovipect tre ganger daglig fra mens til el.

Dette gjorde jeg alle de tre gangene jeg ble gravid på mine 16 pp (gjorde det det ikke på de 13 jeg ikke ble gravid!)

Dessverre mistet jeg i exu og sa de to første gangene men er nå straks i uke 7 på mitt 3. forsøk og alt ser bra ut!

Denne gangen tok gikk jeg også på vitex.

Koster jo lite å prøve da:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...