Gå til innhold

Runde eller anatomiske silikonproteser?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring her?

 

Legen trodde jeg ville kle anatomiske best, men jeg er litt usikker egentlig. Det som passer min kropp er visst en mellom 250 og 300 (gr.?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne :o)

Skrevet

Min mor tok runde og de så flotte ut:) Hun er veldig slank og tok løft i tillegg til silikon. Blir ikke anatomiske mer avlange? Er du ikke redd de skal henge ned liksom?:P Fordelen er vel at det er billigere da..

Skrevet

Jeg skal ta her:

www.citadellkliniken.com

 

Litt annen metode, men veldig bra resultat. Og pluss at snittet legges i armhulen. Dyrere da....

Skrevet

Anatomiske er dyrere...

Jo det er jo det jeg er litt redd for når jeg først tar silikon da. Men legen sa at puppene mine så ikke ferdig utviklet ut =P så jeg har nesten ingenting under, tror det var derfor han anbefalte det.

Men samtidig, jeg vil ikke ha to håndballer på brystet.. Men vet ikke om runde vil bli det når jeg ikke skal legge inn så mye..

 

Takk for svar!

Skrevet

Jeg ville så absolutt tatt anatomiske!!! Ser så mye bedre ut!!

Skrevet

Ja du syns?

Finner så lite bilder hvor det står at det er anatomiske..

 

Noen som har operert inn anatomiske her?

 

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...