Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Noen med erfaring her? Legen trodde jeg ville kle anatomiske best, men jeg er litt usikker egentlig. Det som passer min kropp er visst en mellom 250 og 300 (gr.?)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Min mor tok runde og de så flotte ut:) Hun er veldig slank og tok løft i tillegg til silikon. Blir ikke anatomiske mer avlange? Er du ikke redd de skal henge ned liksom? Fordelen er vel at det er billigere da..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Jeg skal ta her: www.citadellkliniken.com Litt annen metode, men veldig bra resultat. Og pluss at snittet legges i armhulen. Dyrere da....
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Anatomiske er dyrere... Jo det er jo det jeg er litt redd for når jeg først tar silikon da. Men legen sa at puppene mine så ikke ferdig utviklet ut =P så jeg har nesten ingenting under, tror det var derfor han anbefalte det. Men samtidig, jeg vil ikke ha to håndballer på brystet.. Men vet ikke om runde vil bli det når jeg ikke skal legge inn så mye.. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Jeg ville så absolutt tatt anatomiske!!! Ser så mye bedre ut!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Ja du syns? Finner så lite bilder hvor det står at det er anatomiske.. Noen som har operert inn anatomiske her? Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå