Gruffalo:-) Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Vi tenker å bestille oss sydentur idag, sommerferien skal i boks nå slik at vi kan få noe å glede oss til:-) Vår eldste jente vil gjerne være med i slik barneklubb, og siden vi skal reise med StarTour er det bamseklubben som gjelder.. Gutten vår er tre år og kan også være med i klubb om han vil.. Vi har vært i syden flere år på rad nå, men ikke benyttet oss av noe slik tidligere. Noen her som har hatt barna sine i klubb på tur og vil dele noen erfaringer med meg? Gode eller dårlige...(?)(?)(?)
Mamma'n til Thias Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Thias elsker Lollo & Berni (Ving's maskotter) men han var faktisk ikke mer enn 1 1/2 når vi var der. Nå er han 3 1/2, men sover fortsatt med Lollo i senga og danser og synger musikken fra SunWing konseptet. Det er den største grunnen til at vi kun vurderer Ving's feriealternativ.
Blubblubb Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Vi bestilte Bamseklubb til eldste sist vi var i syden, da var han 6 år. Aktivitetene virket greie nok, og de andre barna hadde det sikkert gøy, men vår sønn ville mye heller være i bassenget og syntes det var kjedelig. All tid ute av vannet var bortkastet tid for hans del ;-) Da vi bestilte tur nå iår måtte han forsikre seg om at vi ikke hadde booka han inn på noe liknende, for det ville han ikke. Han vil bare svømme. Så du får vurdere barnet ditt - må dere aktivisere han og finne på ting er sikkert Bamseklubben super. Om søstrene skal er det sikkert stas om han også har barneklubb. Min følte vel at han kanskje gikk glipp av noe siden lillesøster var sammen med oss... Men selvfølgelig er det fritid for mor og far, hvor man kan få lese sammenhengende i en bok i sola i en hel time ;-) Ikke å forakte det heller!
flypapir Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Tja, hva skal man si. For noen er det helt topp; de får møte jevnaldrende unger, finner på morsomme ting, spiser is/snop og storkoser seg. Bhg pedagogikken legges bort i ferien, for å si det på den måten.. For andre kan det være skummelt og fremmed. De er på et nytt sted og må forholde seg til mange nye mennesker, både ledere og barn. Aktivitetene er fremmede, kanskje de ikke liker det som blir gjort osv... Dersom barnet ditt har lyst ville jeg ha meldt det på. Det er jo ikke noe oppmøteplikt Hilsen tidligere Bamsemamma i star tour
kom-som-bestilt Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Må man forholdsmelde barn på, eller kan man ta dette ved ankomst? Ble nyskjerrig, skal reise med Apollo..
flypapir Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Jeg kan ikke svare sikkert for apollo, men for star tour melder de fleste seg på når de booker reisen. De fleste som ønsker det får også plass om de melder seg på under velkomstmøtet på destinasjonen, men da kan man risikere at det er fullt (selv om dette skjer skjelden).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå