Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Og jeg er i ferd med å tråkke i stykker venterommet. Dette er bare ikke gøy
Gjest Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Oisann! Noe alvorlig? Håper det går bra, som det oftest gjør, og at hun er på bena igjen snart:)
LillyLilly Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Sender gode tanker og klemer! Og ikke minst sender jeg deg litt tålmodighet, sånn at det ikke virker så lenge!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Åhhh.det er så grusomt å vente :/ Sender gode tanker, og ønsker om snarlig bedring.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2011 Nei det er bare mandler, og skal bare ta en time, men klokka står visst stille
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Uff, stakkars lita! God bedring og håper klokka går fort:)
Teline Skrevet 30. mars 2011 #8 Skrevet 30. mars 2011 Lykke til! Sender dere gode tanker. Jeg tror jeg slet hull i gressplenen utenfor sykehuset da min ble operert. Det var så stressende at jeg vatr som et villdyr i bur. Føler med deg..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #10 Skrevet 30. mars 2011 Det kan raskt ta et par timer, bare så du vet det. Noen ganger tar det litt tid før anestesien er klar, alt utstyret er koblet på og alt.. Etterpå kan det ta litt tid å koble av, og få henne til å puste stabilt alene osv. Bare så du vet det "Knivtiden" er kort da, ca en halvtime bare på mandler. Men jeg skjønner godt hvordan du har det, for min eldste har også tatt mandlene. Grusomt å gå å vente. Men det gikk helt fint. Paracet og is dag og natt i ei lita uke:) Hilsen ei som har jobbet på barnekirurgen.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #11 Skrevet 30. mars 2011 Gikk en halvtime fra jeg forlot henne (da sov hun) til vi fikk kome på postop. Hun sover i fanget mitt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå