Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Jeg hadde eggløsning på mandag, så hvor stor er sansynligheten at jeg ble gravid i går???? Han var så kåt at han ikke klarte og stoppe Er det mulig... Jeg går ikke på prevansjon for øyeblikket, måtte slutte fortløpende på ppillene grunnen veldig høyt blodtrykk,, så venter på og få mensen igjen, for og starte på ny prev.. og dumme som vi var brukte vi ikke kondom, var kåte og skulle ha en kjapp en Er ikke verdens undergang om vi blir gravide,, men vil helst vente litt til
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Har man ubeskyttet sex så kan man bli gravid. Det lærte vi i o-fag på barneskolen.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Å, stakkars... for man er jo virkelig ikke 2 om det.. Når man har ubeskyttet sex, må man regne med å kanskje bli gravid. Mange som blir gravide selv om de hoppet av i svingen også vet du... Gratulerer med mulig graviditet!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Det er desverre veldig mange bittre sjeler her:/ ikke bry deg om dem!! Du kan jo gå på apoteket og få en angrepille, ellers får du si til mannen om han ikke kjenner etter når han får utløsning, får han ikke sex
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Hiver meg på o-fag kommentaren over. Kjære deg, spør du i all uvitenhet, eller har du fulgt litt dårlig med ?;-) Stor sannsynlighet for at du er gravid ja...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Angrepillen!!! LØP å kjøp!!!! IDAG =) så går det nok bra... (dersom du ikke alt har tatt en det siste halvår da... for da kan det fort ikke fungere =(
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 kjøpe ei angrepille eller ta konsekvensenen. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #8 Skrevet 30. mars 2011 drit i de andre komentarene her.. så klart vet du jo at det er sånn det skjer! jeg vil tror at mulghetene for å bli gravid er ganske høye siden du hadde eggløsning på mandagen. egget har vel 2 levedager, å sædsellene intill 5. men alt kommer jo også ann på hvor flinke de er til å "finne frem". hvis du ikke ønsker barn enda ville jeg nok kjøpt en angrepille, å kansje slengt med noen kondomer så du har liggende bedre å ta en pille for sikkerhetskyld enn å måtte ta en avgjørelse på å beholde eller kke beholde hvis det ikke passer. Lykke til husk angrepillen må taes ikken 72 tmer
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #9 Skrevet 30. mars 2011 Jeg ville kjøpt en pakke NorLevo viss jeg var deg HI. Det er tydelig at du ikke ønsker en graviditet nå.. Håper det ordner seg:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #10 Skrevet 30. mars 2011 Hi her Takk for svar og jeg hadde ikke o-fag, jeg lærte det i naturfag men uhell kan skje alle. Men har skjønt at her er det få som gjør feil vil helle fikse det nå, før det er liv enn og sitte med valgets kvaler senere!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #11 Skrevet 30. mars 2011 Jeg ble gravid selv om mannen ikke kom inne i meg... Han hadde tydeligvis en dyktig svømmer i "smøringen" som kommer fra penis når de er opphisset Om det er krise å bli gravid må du ta en angrepille!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #12 Skrevet 30. mars 2011 Nei beklager, det er ikke riktig. "uhell kan skje alle" stemmer rett og slett ikke. Er man en ansvarlig voksen har man ikke ubeskyttet sex, så enkelt er det. Har man ikke prevensjon tilgjenglig kan man ty til andre sexuelle praktikk enn samleie. Når dere er så dumme å fullfører samleie er vel det første du gjør etterpå kjøpe angrepille og håper at det går bra. Har faktisk ingen forståelse, dere er da tross alt mennesker med et fungerende hjerne og ikke lystdrevne katter uten kontroll?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #13 Skrevet 30. mars 2011 så sex er kun for forplantnig? ikke alle som tenker som deg da isåfal.. jeg har full forståelse for at "uhell kan skje" jeg har selv ett planlagt barn, men jeg har sex selv om jeg ikke planlegger noen fler med det første, men jeg bruker pille da, men ingen ting er 100% sikkert, og hadde jeg blitt gravid nå hadde det vært ett "uhell"
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #14 Skrevet 30. mars 2011 Tull og vas. Selvfølgelig er sex nytelse og ikke bare formering, men HI skriver jo at hun visste utmerket godt at hun ikke bruker prevensjon. Så å utføre samleie er bare dumt, så ikke unnskyld at ingenting er 100% sikker. Det de drev med er ikke uhell men provosering.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #15 Skrevet 30. mars 2011 hi igjen her. Ja jeg vet hva vi gjorde, men vi hadde ikke kondomer i hus, og ja lysten drev oss (sikkert dumt), som dere kansje kan lese så har jeg gått på ppillen helt til nå nylig!! Vi skulle ta en hoppeavisvingen metode, som vi ikke pleier!! Rart jeg spør om et spm, og får en masse dritt... sjokkert over hvor sure og gretne folk er her. Sette stor pris på dere som svarer på en hyggelig måte
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #16 Skrevet 30. mars 2011 Herregud.. Det er alltid noen som skal "vite bedre"enn andre. Greit nok om man tenker det,men ikke alle vil høre det. Hva med å fokusere på at uhellet har skjedd i stede for alt det andre tullet! Regner med at HI klarer å tenke ut resten selv. Må bare si at selv om jeg anser meg selv som en "ansvarlig voksen" så har det faktisk skjedd noe lignende med meg. Slik er det. Vi er mennesker og vi lærer! Må legge til at jeg ikke kan bruke hormonelt betinget prevansjon,men for min del har ladycomp vært like sikkert som hormoner. Ingen uønskede barn på 10 år! Har 2 og begge er planlagt. Så det så.. Hi skriver under på hva de andre sier.. Om du ikke ønsker barn nå så ta en angrepille før du sitter med skjegget i postkassa. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #17 Skrevet 30. mars 2011 grrrr til mannen? Du var vittelig kåt nok selv til å la det skje. Grrrr på deg også! Andre som ikke ønsker barn, bruker kondom/avhold om nødvendig. Du får holde pusten og vente.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #19 Skrevet 30. mars 2011 Klapp igjen og vær glad du har noen å ha sex med og kan få barn! Herregud kvinnfolk.. Vi lever i 2011, hvis du ikke klarer å beskytte deg nå, får du ta konsekvensene av det.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #20 Skrevet 30. mars 2011 Uhell skjer .. Det kan skje alle det. Ta meg f.eks.. Jeg hadde vært sammen med kjæresten min i toppen 1 uke,da jeg ble gravid for vi hadde ubeskyttet akk den dagen. Han er 17 år (blir 18 i år) jeg er 20 og vi er fortsatt sammen og jeg er nå gravid i uke 22 + 4 vi gleder oss som bare det vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå