Gå til innhold

Noen som har blitt gravide med ivf her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange forsøk måtte dere igjennom før spiren satt i såfall? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja:))

Spiren satt på første forsøk! Det er mange som må ha flere forsøk, særlig fordi første gang ofte må brukes til å beregne dose på medisiner. Men de traff godt på meg:))

Jeg har fått to barn på normal måte, så de sa også at sjangsene var store for at det skulle bli vellykket.

Lykke til!

Bare spør om du lurer på noe.

Skrevet

Takk:-) Jeg er igang med mitt 4 forsøk nå, 2 ferskforsøk..har innsett i morra.

Jeg har og en datter som er på normalmåte,men pga en kondisering hvor legen fjærnet for mye av livmormunnen så har det gjort at jeg ikke blir gravid uten hjelp..

Man blir jo sååå utålmodig;-) prøvde i mange år før legene fant ut grunnen(selv om jeg selv hadde spurt om dette kunne spille inn mange mange ganger før) men har bestemt meg for at denne gangen er siste gang,har planer om en positiv test i april;-)

Skrevet

Håper virkelig den sitter nå, da! :))

Masse lykke til med innsett og rugedagene!

Skrevet

Tusen takk:-)

Skrevet

Har ei nydelig datter med IVF, satt på første forsøket!!:) venter nå ein liten gutt uten no som helst hjelp!!:) lille bølla vårres<3<3<3

Skrevet

Jepp! Vi venter en liten icsi gutt i Juli! :):) Skjedde på 2. fersk forsøk og totalt 5. innsett! :)

Skrevet

Vi har en liten på 3,5 år som er ICSI-baby... Hun kom til etter første forsøk. Etter det har hun fått en liten søster, og nå kommer det snart en til. Begge de to siste er hjemmelagde, så vi må nok snart ha en liten leksjon i prevensjon, gitt;)

Skrevet

Vår første ble til etter 1. IVF. Hadde 6 egg på frys fra dette forsøket men det ble ingen baby av disse. Er nå gravid med nr 2 som også ble til etter 1. ivf:-)

Lykke til med forsøk!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...