Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Far og en kamerat skal ta med seg tre veninner på 5-6 år + en fireåring i svømmehallen. Hvilken garderoe bør de bruke?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Min mann tar med vår 5årige jente i herregarderoben når de er der sammen. Synes hun er for liten til å være i damegarderoben alene.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Herregarderoben selvfølgelig. Hva slags spørsmål er det? Vurderingen må være om skolejentene har noe i herregarderoben å gjøre for det er ingen tvil om hvor herrene skal.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Av en eller annen grunn synes jeg det går greit med en selvstendig jente på 6 år alene i damegarderoben, men jeg hadde aldri sendt en gutt på 6 år inn i herregarderoben. Har hørt så mange ekle historier om pedofile mannfolk som vanker i svømmeannlegg.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Ingen av jentene har begynt på skolen og alle er vant til å gå med far i herregarderoben. Problemet her kommer av at for to av jentene skal ikke deres egen far være med. Er det fortsatt greit at en jente på 6 er med faren til en veninne i herregarderoben eller bør de eldste jentene få forsøke seg selv i damegarderoben nå som de er flere sammen? HI
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Så lenge de ikke har begynt på skolen er det selvsagt greit at de er med i motsatt kjønn sin garderobe. Jeg hadde ikke hatt problemer med at mammaen til en av min sønns lekekamerater tok han med seg i damegarderoben.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Spør hva foreldrene til venninnene mener. Ikke så greit i ettertid om noen av de skulle reagere.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #8 Skrevet 30. mars 2011 Mødrene synes begge deler er OK, men den ene faren er litt "snerpete". Ham ser jeg ikke så ofte. Uansett overlater jeg dette til mannen min. Jeg lurte bare på hva dere mente. Skal jeg tippe kommer jentene til å prøve seg på å klare seg selv i damegarderoben, så tar vi heller hårvask ol hjemme etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå