Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Hva syns dere om videoer som dette? Jeg mener at hvis hunden har en dyktig eier er alt bra innenfor de fire vegger, men at hunden kan miste kontroll ute på gata hvis den ikke er i bånd.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Næmenn så nusselig:) Har hadd hund hele livet, og det der bekymrer meg ikke. Hunden kan gå derifra hvis den blir irritert; ungen var ikke plagsom på noen måte. Det verste med videon var vel at hunden kan sette lekene fast i halsen. Hadde ikke latt min boxer leke med barneleker.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Ser ut som om barn og hund er vant til hverandre her.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Herlig videosnutt Vår rottweiler herjer med unga på en helt annen måte enn med oss (herje gjør man så klart ute) han er MYE mer forsiktig og tilbakeholden når han leker med barna våre på 2 og 6 år og slik har han alltid vært, ikke noe vi har lært han
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 søtt og se på men tror jeg har blitt liveredd (har skrekk mot rottweiler) men søstrene mine lekte med hunden hos pappa (en god mix av div. raser) fra de var født (er 10 år mellom vi to største og de to yngste, har "halv og hel" søsken) så lenge hunden er vant med barn og rolig, er det bare søtt og se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå