Gå til innhold

"Skal jeg melde ditten og datten til nav.....?" HVA FEILER DET DERE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen hva feiler det folk som synser i om noen får penger fra nav eller ikke...

Lever dere i håp om å få føle dere viktige om dere kan få melde noen inn??

Dersom dere ikke VET (ikke tror!) at noen bor sammen og får OS, så greit nok, ring å gi beskjed!

MEN

....å leke detektiv, synse og kaaaanskje tro at noen får OS fordi de har kjøpt en ny veske, eller hadde besøk av bf i juleferien.......!

FÅ DERE ETT LIV! Værsåsnill.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker ikke si noe om det lenger, så bare signerer hi!

Skrevet

Er vel politiet som skal etterforske mistanke om kriminelle forhold her til lands. Ikke NAV.

Skrevet

Sant nok. Men NAV er ute etter å få vite hvem som mottar NAVs penger uten å ha rett til det (de har granska lever og nyrer på meg også fordi eksen min nekta å melde flytting til rett adresse da han dro...). Og trygdesvindel kan være kriminelt, så der er det berøringspunkter.

Men derifra til å spekulere i om folk som bor hundrevis av mil unna hverandre muligens er kjærester, det blir sykt.

Skrevet

Kunne ikke vært mere enig selv, og er like lei alt som folk har lyst til å melde fra til barnevernet!!! (uten å tenke på at noen der ute helt sikkert er uenige med deres barneoppdragelse også....) Feie for egen dør osv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...