Tante Blås Squaw Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Kia Mia Pia ...fins det flere trebokstavers jentenavn med -ia-endelse? (Ja, jeg sitter her og slår i hjel tid, får ikke lagt meg før husets herre er ferdig i dusjen.)
Tante Blås Squaw Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2011 Vinterflickan - du må være enda trøttere enn meg ;o)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Aia Bia Cia Dia Eia Fia Gia Hia IIa Jia Kia Lia Mia Nia Oia Pia Qia Ria Sia Tia Uia Via Wia Xia Yia Zia Æia Øia Åia
Gjest Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Hehe! Er egentlig ganske opplagt etter en finfin dag i sola og med å ha kjøpt bursdagsgave til Jubeltrollet:) Litt mer nerding og så skal jeg krype til køys med Egeland
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #11 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har akkurat fått bekreftet at IQ-nivået her inne er like lavt som forventet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå