Gå til innhold

Plutselig sliten å trett igjen...Fler?


Harleypia

Anbefalte innlegg

Jeg har 35 dager igjen til termin. Men de siste dagene har jeg blitt så trett å sliten igjen, slik som tidlig i sv.skapet. Fler som har det slikt?

Må nevnes at jeg sliter masse med bekkenet og går til fysio pga det, men det kom så plutselig... Kan sove halve dagen og da er jeg ikke så mye opp på natta, 1-2 ganger på do kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det helt på samme måte. Har 43 dager igjen og føler på meg de skal bli laange. Nå har ikke jeg mye bekkenproblematikk (bank i bordet), men har vært et tungt svangerskap.

 

Hadde jeg bare hatt hushjelp nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 47 dager igjen. har slitt med tretthet hele svangerskapet.

men, vært mer uthvilt den siste tiden og er i permisjon. har jeg stått på for mye så blir jeg kjempesliten og har hatt/tatt et par "hviledager".

alle jeg kjenner som har vært gravide sier den i siste mnd er man ofte veldig trett. viktig å lytte til kroppen!!!! har man mye vondter så blir man trett av det også. hatt endel vondt i beina og da må jeg bare hvile. blir det for mye stress har jeg kynnere konstant, det syns jeg og gjør en trett.

lykke til videre!!! nå er det ikke lenge igjen;) åååå spennende;) nesten så man ikke får sove;) kribler mye i magen her om dagene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag er jeg forferdelig trøtt, tror det er etter turgåing i går, vet ikke. Noen dager er jeg full av energi, så det går opp og ned her... skal bli godt å få babyen ut.... tungt å gå med mage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke er bare jeg som føler meg "lat" til tider :)

Ikke lenge igjen nå nei, kjenner nedtellingen har begynt for fullt :D

Er jo snart bare 4 uker igjen og alt kan vel skje framover nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempe trøtt for tiden, og alle fridager går jeg bare rundt og slumrer. Sovner plutselig, selvom jeg tenker at jeg kun skal hvile beina noen minutter.

Hverdagene er hektiske, og merker at om jeg ikke får hvilt så blir jeg helt zombie neste dag.

Må jo være hormoner, og bra er det vel egentlig at kroppen sier i fra at nok er nok - legg deg ned og slapp av!

Har 50 dager igjen til termin i dag, men tror dagene vil fly av gårde og bekymrer meg litt for alt jeg må rekke å fikse til bebisen!

 

Morsomt nok ble jeg så stressa av å tenke på det akkurat nå, at jeg holder på å sovne her jeg sitter .. hehe. Graviditetsnarkolepsi.

Tror egentlig jeg kunne sovet helt frem til terminen om mulig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...