Gå til innhold

2 år og 17 kg. Hvilket bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde BeSafe setet 9-18 kg skulle holde lenger.

Skulle gjerne hatt han bakovervent minst et år til.

Hvertfall 5-punktssele!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville sjekka Acta graco BeLogic eller SuoLogic. Dei går til 25 kg bakovervendt, og har gjort det bra i plusstesten.

Skrevet

Hohoho barn er forskjellige og godt er det. Min på 2 år er 9,5 kg og kunne brukt spedbarn sete enda, hadde det ikke vært for de lange beina!!

Skrevet

Takk for svar :)

Da skal jeg kikke på dem.

Ja det kan virkelig være forskjell på våre små.

Han er 96 cm og, så det samsvarer jo heldigvis.

Skrevet

Må visst rette meg sjølv. AG Duologic går visst berre til 18 kg, og AG cosmic comfort som går til 25 kg er ikkje plusstesta. Ville sjekka BeLogic.

Britax Hi way II skal og vere plusstesta og går til 25 kg.

http://www.ntf.se/konsument/bilbarnstolar.asp

Skrevet

5 åringen min er 16,9 kg:-)

Skrevet

tror britax har ett. Det er jammen meg forskell, datteren min på 3,5 år er 95cm og 13,5 kilo. Hun har enda god plass bakovervendt i besafe. Ta deg en tur i barnebutikken å hør med de, noen av de har ganske gode kunnskaper

Skrevet

Datteren min er 2,5 år, 99cm og 12,5 kg og bruker BeSafe bakovervent. Kjøpte setet da hun var 15 mnd. Da jeg uttrykte bekymring for at hun kunne komme til å vokse ut av setet i lengden, sa de i butikken at det ikke kom til å skje. Så langt kom jeg med den kunnskapen deres - dette var heller ikke Barnas Hus ;-)

Skrevet

Jeg har Britax two way elite og Besafe izi kid. Sistnevnte brukte vi til jenta var over 3 år. Husker ikke hvor mange kg hun var. Regner med vi kan bruke Britax sin til poden er 4 år baklengs, så snu den....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...