Gå til innhold

Brennpunkt irriterer meg i kveld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De viser jo kun sykehus saken ut i fra Kristiansund sin side,hva med Molde sykehus da?

Her har en brukt flerfoldige millioner på å utrede nytt sykehus,nå er alt utsatt og de skal pusse opp det gamle sykehuset vårt.

Det jeg ønsker meg er et nytt felles sykehus med kompetent personale i alle ledd.

Men trass i dårlige og gamle bygninger i begge byer,så er jeg fornøyd med legene på begge sykehus.Vi bruker begge to,barneavdelinga i Kristiansund er helt super.

Denne saka gjør meg så skuffa,,det er jo nesten blitt "krig" mellom Molde og Kristiansund.Alt pga beslutningsvegring hos politikere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du overrasket overat Brennpunkt er unyansert, ensidig, sensasjonsjournalistikk?

Hvis jeg vil ha nøytrale fakta om noe ser jeg hvertfall ikke på Brennpunkt.

Skrevet

De vil ta fra oss det viktigste vi har her!Det er jo direkte farlig!

Vi burde få like bra sykehus i begge byene!

Skrevet

Brennpunkt syns jeg ingenting om. Og det er når det kommer saker en vet mye om, at en merker hvor dårlig det er...... Flere saker jeg vet mye om har vært oppe der, og jeg gidder ikke lenger ta dem alvorlig, for å si det sånn....

Skrevet

Jeg er helt enig med deg i at vi bør ha to gode og likeverdige sykehus i begge byene.

Skrevet

Likeverdige sykehus i begge byer, eller felles sykehus i Krifastområdet! Å legge ned de viktigste vi har i Ksu, for å bygge et nytt Molde sykehus er jo helt uaktuelt for Kristiansunderne. Hadde det ikke vært for at flertallet av styret i helse nordmøre og romsdal bor i Molde, ville jo ikke dette vært diskutert i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...