Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Hehe,nei jeg er ikke Charlotte. Flere som vurderer disse navnene?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Jeg synes Emrik er flott, vurderte det til min sønn.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Å kjenner verdens godeste gutt som heter Didrik. Syntes det var spes i begynnelsen...men nå syntes jeg navnet er kjempe fint.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 Helt klart Didrik, Emrik høres for meg ut som et konstruert navn. Er sikkert ikke det, men det er mitt inntrykk..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #17 Skrevet 29. mars 2011 Emrik. Didrik er blitt litt for vanlig for min del, men fint!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #18 Skrevet 29. mars 2011 Emrik er da ikke konstruert. Emrik eller Embrik er en variant av Ingebrigt. Det kommer visst fra ett av dalførene østafjells. Ingebrigt har hundrevis av varianter: Engebret, Embret, Immert, Ingbert osv.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #20 Skrevet 30. mars 2011 Didrik er kjempefint! He he, ser ikke ut til at dette hjelper deg noe særlig...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #21 Skrevet 30. mars 2011 Vi har Emrik. Mange synes det er rart, men vi er veldig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #22 Skrevet 30. mars 2011 Emrik vurderte vi også. Syns det er pent Didrik liker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #23 Skrevet 30. mars 2011 Uten tvil Didrik. Emrik er navn for en bygdetulling.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #24 Skrevet 30. mars 2011 Takk for svar alle sammen. Ser det er delte meninger her,hehe! Jeg er fortsatt litt i tvil,mannen er uten tvil klar for en liten Didrik :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå