Gå til innhold

Emrik eller Didrik?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket navn hadde dere valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det du Charlotte??

Skrevet

Hehe,nei jeg er ikke Charlotte. Flere som vurderer disse navnene?

Skrevet
:o fy flate for noen navn :o
Skrevet

Jeg synes Emrik er flott, vurderte det til min sønn.

Skrevet

Må bli Emrik av de to:)

Skrevet

Å kjenner verdens godeste gutt som heter Didrik. Syntes det var spes i begynnelsen...men nå syntes jeg navnet er kjempe fint.

Skrevet

Helt klart Didrik, Emrik høres for meg ut som et konstruert navn. Er sikkert ikke det, men det er mitt inntrykk..

Skrevet

hehe, ja er nok det. Hvertfall Emrik :)

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Absolutt Emrik.

Skrevet

Emrik.

 

Didrik er blitt litt for vanlig for min del, men fint!

Skrevet

Emrik er da ikke konstruert.

Emrik eller Embrik er en variant av Ingebrigt. Det kommer visst fra ett av dalførene østafjells. Ingebrigt har hundrevis av varianter: Engebret, Embret, Immert, Ingbert osv.

Skrevet

Didrik er kjempefint! He he, ser ikke ut til at dette hjelper deg noe særlig...

Skrevet

Vi har Emrik. Mange synes det er rart, men vi er veldig fornøyd!

Skrevet

Emrik vurderte vi også. Syns det er pent :) Didrik liker jeg ikke.

Skrevet

Uten tvil Didrik. Emrik er navn for en bygdetulling.

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Ser det er delte meninger her,hehe! Jeg er fortsatt litt i tvil,mannen er uten tvil klar for en liten Didrik :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...