Gå til innhold

toåringen min gjør seg mye til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han går f.eks krokbøyd mens han lager grimaser, og han ler virkelig falskt veldig mye, med vidåpen munn... Sånne ting... Er det vanlig? Jeg mener selv at han får mye og god oppmerksomhet når han ikke gjør seg til.. Er det evt noe å bekymre seg for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår lillemann har holdt på sånn ei god stund ja, han er nå 2,5 år. Han er eneste liten unge i slekta mi, har voksen storesøster, vi er "gamle foreldre" - og alle i familien har kun øyne for han. Så det er IKKE mangel på oppmerksomhet som er grunnen til slike gjøglerier - tvert om tror jeg :))

Men du...bekymre seg?? Nei, ta det med ro, det er temmelig normalt iallefall :))

Skrevet

he he, en ordentlig bajas med andre ord ;)

Er nok ganske så normalt :)

Skrevet

hehe, jeg tror det er ganske så normalt altså. Jeg har en jente som kan drive på litt sånn også :)

Skrevet

Ah, du har mye å glede deg til, HI! ;o)

Når man er liten vet man ikke helt hvem man er ennå.

Kanskje man er en som ruller øya bak i hodet og går baklengs?

Jaaa, la oss prøve det i en hel dag!

Enda morsommere blir det når de små får seg kompiser og venninner;

"Hmmm...når Emilie ler sånn snålt syns de voksne at det er så søtt, det skal jaggu jeg gjøre også!"

"Jøss - Henrik sutra og mamma'n hans reagerte med EN gang! Wow! Det skal jeg prøve med mamma'n min også!"

For ikke å glemme den kjempekule bestevennen som den lille hermer etter i ALT - stemmebruk, kroppsspråk, ansiktsuttrykk, matpreferanser, yndlingsord, you name it.

Skrevet

Han er to år og prøver ut ting. "Sånn kan jeg gjøre og sånn kan jeg gjøre, dette var morsomt og dette var rart."

Han oppdager verden, det er bra! Han er intelligent og alle sanser virker.

Han leker og lærer. Vær lykkelig og glad!

Skrevet

Å gud som jeg kjenner igjen det Squaw skriver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...