Gå til innhold

hvor mye betaler en barnevakten? kveldstid

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha barnevakt fra ca kl 7 til 2-3 tiden på natten...hvor mye betaler jeg da?

har hørt noe med 100 kr timen, men da blir det ikke masse ut på meg(dårlig råd) ...må jo i tillegg betale buss/taxipenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minst fire hundre vil jeg si, men jeg hadde nok gitt 500,- pluss reise og mat/godteri for kvelden. Ikke billig å gå på byen ;-)

Skrevet

Kommer an på hvem som er barnevakt sikkert. Selv bruker jeg søsteren min en del... hvis jeg skal ut... hun får ikke no :) Kun Cola, pizza, snop eller hva hun vil spise.. ;)

Hender hun får kontantkort å, slik at hun kan ringe meg om noe skjer ;)

Men hva med en "fastpris"? 250 kr kvelden eller noe?

Skrevet

Kjenner du vedkommende godt, eller er det en tilfeldig en? Jeg fant den tidligere barnevakten min på ei barnevakt nettside, og de fleste ville absolutt ikke sitte barnevakt for under 100 kr i timen. Så da jeg fant 'den rette', så betalte jeg 80 kr i timen, + at jeg kjøpte inn pizza og brus og noe snop. Og 100 kr i timen hvis passet ble under 3 timer.

Kjenner du vedkommende, så blir det vel annerledes. Nå sitter broren min barnevakt for 50 kr for en hel kveld med overnatting. Så jeg kommer rimelig unna der ja! :-)

Regner med at du skal ut på fest, siden du skal dra rundt 7, og ikke kommer hjem før 2-3 tiden på natten. Så da får du nesten bare løse det med at du drar ut seinere, og kommer hjem tidligere igjen!

Skrevet

Ville nok heller sagt 400 for en kveld. 250 hørtes lite ut for såå mange timer!

Skrevet

Broren min satt hos meg forrige helg. Han fikk 400 kr., middag, godis og brus, pluss at jeg leide et par filmer til han.

Han satt da fra kl. 18. Vi kom hjem på natten, men han sov over å tok sønnen min til jeg sto opp i 9 tiden.

Han var veldig fornøyd med det, syns det bare er koselig å være med nevøen sin. Men han er 18 år, å trenger pengene.

Men ja, det går fort 1000-1500 kr. for en kveld ute når man skal ha barnevakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...