gerd Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har lyst på en ny dress til minsten - har en 5 år gammeltrolldress som igrunnen er ok, men slitt og kjedelig. Vi har en reima vårdress i 110 så tenker at 98 må være greit når han er 2,5 år nå. Jeg har inntrykk av at de er store i str så den burde kanskje holde til han er fire år? Og - om de i barnehagen bruker regnbukse utenpå uansett er det vel ikke noe vits i å kjøpe ny dress?
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har kjøpt vår Reima dresser til jentene siden de var små. Vi er mye ute i skogen mye på tur og brukes i barnehagen så deres dresser er godt brukt =0)
sthans Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Brukte bare reima tec til jenta vår som nå begynner å bli stor, og tenker gjøre det samme til lillebror som begynner i barnehagen til høsten. min erfaring er at de alltid er tørre og varme i de dressene og at de er gull verdt på ikke kjempevarme dager uten regn. de har vi mange av her på østlandet, så vi har brukt dressene nesten daglig vår og høst. begge mine er godt over snittet mht lengde, så str har jeg helt gitt opp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå