Gå til innhold

Uæææ! Mannen min sitter.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

........... FRAMOVERVENDT i bilen. Tror dere det går bra? Han veier HELDIGVIS mer enn 9 kg, og han er snart 40, men likevel..... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dverger på 9 kilo skal alltid ligge i baggasjerommet når bilen er i bevegelse. Det er Smurfelovens §2.

Skrevet

Åja, det visste jeg ikke. Men der har vi så mye skrot! Er hanskerommet tillatt?

Skrevet

ha ha ha ha .... helt herlig!!!

Skrevet

Hvis han er lang og smal, men max 160 cm, anbefales bakoverlagt i skiboks, er han rund i kantene kan sykkelstativ benyttes..

Skrevet

Naboen mistet dattera si på 1 år i forovervendt bilsete( hun hadde klart seg hadde hun sittet i bakovervendt sete)......ser ikke humoren i det.

Skrevet

Du kan fleipe så mye du vil, men sannheten er at også voksne ville ha fått mye mindre skader dersom vi hadde sittet bakovervendt i bil. Det er i grunnen ganske logisk.

Skrevet

Jeg klarer ikke å se humoren i dette.

Her om dagen spurte barnefar meg om når det egentlig er trygt å snu bilstolen. Jeg svarte "Aldri". For helt ærlig - vi hadde alle vært mye tryggere hadde vi sittet bakovervendt i bilen. Vi må trygge barna våre best mulig, lengst mulig.

Skrevet

Hvis du vil trygge barna dine best mulig så har du dem ikke i bil i det hele tatt. Da er riskoen for at de skal dø eller bli skadet i trafikken lik null.

Du ønsker vel det beste for barnet ditt?

Skrevet

Det stemmer ikke at "voksne også ville fått mindre skader hvis de satt bakovervendt". Fra ca 4 års alder er det tryggest å sitte fremovervendt. Da er ikke lenger hodet så tungt i forhold til kroppen, og nakke osv er mer utviklet.

Skrevet

Herregud for en idiot du er Hi, det er faktisk visse ting man ikke tuller med,det er faktisk ikke morsomt.Hvilken vei bilstol er vendt kan skille mellom død og liv i en ulykke, akkurat som å bruke bilbelte eller ei.. Sett deg inn i ting før du gjør narr av, ja det er masse hysteriske folk her, og tonnevis med idiotiske innlegg, men dette er for drøyt!!

Skrevet

Det kommer faktisk ann på hvordan man krasjer ,hva som er tryggest ?

Front mot front er bakovervendt tryggest , Kommer det en bakfra og krasjer i deg er forovervendt tryggest !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...