Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Embret?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Embret var ikke noe fint, men Emrik er nydelig! Har vurdert Emrik selv om jeg skulle få en gutt i fremtiden;)

Skrevet

Embret og Emrik er veldig lite pene navn. Skikkelig hillbilly-bygdetulling-navn.

Skrevet

Embret minner meg litt om embryoet. Som kanskje ikke passer helt som navn.

Skrevet

Jeg syns Embret er en tøft navn :o)

 

fra ssb.no:

Det er 65 menn som har Embret som første fornavn.

Det er 54 menn som har Embret som eneste fornavn.

 

Skrevet

Begge navna er tøffe :) Vurderte selv Emrik.

Skrevet

Spennende, og kanskje litt eksklusivt uten å bli pompøst. Ser for meg at Embret har en viktig jobb, kanskje en sjefsstilling. Embret må jo bare være en hyggelig, god far og ektemann. Emrik er også pent, men jeg synes ikke det klinger like flott og eksklusivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...