Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Embret var ikke noe fint, men Emrik er nydelig! Har vurdert Emrik selv om jeg skulle få en gutt i fremtiden;)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Embret og Emrik er veldig lite pene navn. Skikkelig hillbilly-bygdetulling-navn.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Embret minner meg litt om embryoet. Som kanskje ikke passer helt som navn.
Tante Blås Squaw Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Jeg syns Embret er en tøft navn ) fra ssb.no: Det er 65 menn som har Embret som første fornavn. Det er 54 menn som har Embret som eneste fornavn.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Begge navna er tøffe Vurderte selv Emrik.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Spennende, og kanskje litt eksklusivt uten å bli pompøst. Ser for meg at Embret har en viktig jobb, kanskje en sjefsstilling. Embret må jo bare være en hyggelig, god far og ektemann. Emrik er også pent, men jeg synes ikke det klinger like flott og eksklusivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå