Erle85 Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Ut i fra positiv el test og stabile sykluser skulle jeg hatt ikm 26/27 april.. Fikk positiv test 20.mars, ny test tok jeg 27 og den var negativ.. Kjempe oppblåst, kvalm og ømme bryst :/ Har helt syke menssmerter også denne gangen Nå vil jeg at tanta skal komme, å jeg kan starte enda en ny pp......
Make№4 Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Heissan... Jeg har hatt pausemnd fra pergo denne mnd, men fikk EL seinere enn vanlig både i pergomnd og denne mnd. Har en fast syklus på 28/29 dager med EL på dag 13 -15. Fikk pergo for å gi litt mer futt til eggene da vi er inne i 17 pp nå. Denne mnd begynte EL testen å bli sterkere først på dag 15 så regner med at IKM er forskjøvet med noen dager. Er på dag 29 idag og kjenner ikke noe til at TR er i anmars så tror nok ikke den kommer før fredag...og da blir det på dag 31.. Aldri hatt så lang syklus før så veldig uvant og helt klart en virkning av pergoen.
Erle85 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2011 Fikk også pergo for å gi mer futt til eggene, mens jeg venter på time på sykehus for lap. Jeg hadde positiv el test samme tidspunkt som vanlig... Brukte cb digital.. Får bare vente å se... Dumt at syklusen evt. blir lengre :/ Kjedelig å vente på at tanta skal komme på besøk... (pesimist jeg? neida :/) Masse lykke til med prøvingen
Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3 Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Jeg fikk eggløsning på dag 21-22 med enkel pergokur. De syklusene jeg hadde eggløsning av meg selv kom den sjelden senere enn dag 16, så syklusen ble lengre ja. Men så satt spiren med første pergokur også da <3 :-) Du kan jo være gravid da? Hvis du hadde positiv EL-test så hadde du jo sannsynligvis EL... eller kanskje den ble litt forsinket og at det er derfor du ikke tester positivt ennå? Ønsker deg uansett lykke til! Vet hvor vanskelig det er å være prøver over lang tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå