Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Det er jo en bil!!!!! Kira derimot, synes jeg er veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 På en hund? Jeg har hørt det på en hund før. Jente eller gutt? Uff nei...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Kia er en bil og Kira er en hund.. Ev katt, hest eller andre dyr.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Kia er en bil for meg. Men hvorfor ikke...er jo noen som heter Mercedes, Porche o.s.v. Men det er kanskje ikke så vanelig i Norge:P
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #13 Skrevet 29. mars 2011 Mercedes er et jentenavn. Han som startet Mercedes kalte bilen opp etter datteren sin. Men ellers så synes jeg kanskje ikke Kia er et navn jeg vill gått for
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #14 Skrevet 29. mars 2011 Kia er ikke så galt (jeg er ikke så bilkjent) Men Kira er enda finere <3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #15 Skrevet 29. mars 2011 Gutten min heter Kian. Men Kia er en bil.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #16 Skrevet 29. mars 2011 Egentlig ganske fint! Til dere andre: Det er jo mange biler som har "jentenavn", toyota carina f eks. Det betyr jo ikke noe..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #17 Skrevet 29. mars 2011 Kia, Kian og Kira minner om asiatiske navn, mekelige navn på norske barn.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #18 Skrevet 29. mars 2011 Hvis jeg ser bort fra at det er et bilmerke så liker jeg det veldig godt. Klinger bra.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #19 Skrevet 29. mars 2011 GRUSOMT!!! Hadde aldri kalt barnet mitt for det i alle fall. Da jeg var liten klarte jeg ikke si navnet mitt som er Christina, derfor ble det Kia - et navn jeg selv fant opp. Ja, og leeenge før bilen Kia kom. Pga dette har enkelte venner og familie kalt meg Kia i mange år, og noen gjør det fortsatt. Kjenner jeg blir helt flau over det om de kaller meg det offentlig!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #21 Skrevet 29. mars 2011 Ganske vanlig i Danmark, er det ikke? Selv synes jeg det er litt snaut, men har ei venninne som skal ha en Kia en dag hvis hun får jente, så jeg er jo vant til tanken da
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #23 Skrevet 29. mars 2011 Porsche er vel riktig nok et etternavn... så det er vel ikke rarere enn at folk heter Hoover eller Widerøe til etternavn. Hvis det var til fornavn ville jeg nok reagert, ja. Og bilmerket Mercedes er kalt opp etter datteren til han som konstruerte bilen, det har vært et kvinnenavn hele tida. Kia derimot har aldri vært det, det starta som bilmerke. Dårlig valg, syns jeg.
3 nøtter til Askepott Skrevet 29. mars 2011 #24 Skrevet 29. mars 2011 Kia er en bil på størelsse med ett hundehus.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #25 Skrevet 30. mars 2011 23.03: "leeeenge før bilen Kia kom?" Vet du hvor gammelt det merket er, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå