Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Kia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en bil!!!!! Kira derimot, synes jeg er veldig fint.

Skrevet

På en hund? Jeg har hørt det på en hund før.

 

Jente eller gutt? Uff nei...

Skrevet

Kira er for meg en hund.

Skrevet

Er ikke det en bil?

Skrevet

Kia er en bil og Kira er en hund.. Ev katt, hest eller andre dyr.

Skrevet

Kia er en bil for meg. Men hvorfor ikke...er jo noen som heter Mercedes, Porche o.s.v. Men det er kanskje ikke så vanelig i Norge:P

Skrevet

Kia Sephia da eller?

Skrevet

Og hva heter søsknene? Honda og Toyota?

Skrevet

IQ er en fin bil. Det er Kia også.

Skrevet

Velg heller Kirsti eller Kine...

Skrevet

Mercedes er et jentenavn. Han som startet Mercedes kalte bilen opp etter datteren sin. Men ellers så synes jeg kanskje ikke Kia er et navn jeg vill gått for ;)

Skrevet

Kia er ikke så galt (jeg er ikke så bilkjent)

Men Kira er enda finere <3

Skrevet

Gutten min heter Kian. Men Kia er en bil.

Skrevet

Egentlig ganske fint!

Til dere andre: Det er jo mange biler som har "jentenavn", toyota carina f eks. Det betyr jo ikke noe..

Skrevet

Kia, Kian og Kira minner om asiatiske navn, mekelige navn på norske barn.

Skrevet

Hvis jeg ser bort fra at det er et bilmerke så liker jeg det veldig godt. Klinger bra.

Skrevet

GRUSOMT!!!

Hadde aldri kalt barnet mitt for det i alle fall.

 

Da jeg var liten klarte jeg ikke si navnet mitt som er Christina, derfor ble det Kia - et navn jeg selv fant opp.

Ja, og leeenge før bilen Kia kom.

 

Pga dette har enkelte venner og familie kalt meg Kia i mange år, og noen gjør det fortsatt. Kjenner jeg blir helt flau over det om de kaller meg det offentlig!

Skrevet

Søstera mi heter Kia Carlin:)

Skrevet

Ganske vanlig i Danmark, er det ikke? Selv synes jeg det er litt snaut, men har ei venninne som skal ha en Kia en dag hvis hun får jente, så jeg er jo vant til tanken da :)

Skrevet

Porsche er vel riktig nok et etternavn... så det er vel ikke rarere enn at folk heter Hoover eller Widerøe til etternavn. Hvis det var til fornavn ville jeg nok reagert, ja.

Og bilmerket Mercedes er kalt opp etter datteren til han som konstruerte bilen, det har vært et kvinnenavn hele tida. Kia derimot har aldri vært det, det starta som bilmerke.

Dårlig valg, syns jeg.

Skrevet

Kia er en bil på størelsse med ett hundehus.

Skrevet

23.03: "leeeenge før bilen Kia kom?" Vet du hvor gammelt det merket er, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...