Gå til innhold

Hvilken størrelse bruker deres toåringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er straks to år, og bruker størrelse 98.. Alle sier han er veldig stor, men, og 98 er jo 3 år.. men, jeg trodde størrelsene generelt er litt små jeg.. Stemmer det, eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min frøken blir 2 år om tre måneder og bruker 86. Kan fint bruke det noen måneder til. Størrelsen 98 betyr jo 98 cm.

Skrevet

Gutten min er 2 år og 3 mnd, var 94 cm på 2årskontrollen og 13,9kg. Han bruker 98 og 104. Har et par plagg i 92, men de passer bare akkurat.

Skrevet

Min gutt(2 år og 3 mnd) bruker 86 og 92. Mye i 80 har passet inntil nylig. Han er ikke så veldig stor da, i underkant av 90 cm. Ha nylig hatt vokseperiode, og det var da 80 ble for lite, og vi kunne ta i bruk 92.

Skrevet

98 og av og til 104, i gensere iallefall er ikke det noe problem. Han tar storebror sitt;-) Lang og tynn fyr på 2 år og 4 mnd her, han er 96 lang. 92 passer i livet men blir alt for kort i bena.

Skrevet

Og ang str, så varierer det veldig fra merke til merke, el butikk til butikk. Og ofte innad i butikkene også, særlig Cubus. Gutten min har noen bukser fra Cubus som passer fint i str 80, og andre som er i knappeste laget i 92.

Anonym 20:07

Skrevet

Vesla her er 2 om 3 mnd, og bruker 92 og 98 i bodyer og sånt,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...