Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Huset ser bomba ut, det hadde tatt meg 1 effektiv time å shine i to etasjer, ryddet,vasket, lagt opp klær og dratt over gulvet... MEN gidder ikke... Har regninger jeg skulle ha betalt, de skal være betalt den 1,men jeg gidder ikke å logge meg inn, finne regningene og brikken for å gjøre det... Leksene til eldstemann sovnet jeg rett å slett ifra... Jeg har jobbet mye de siste tre ukene og har hatt mye å gjøre på privatfronten, men nå har det roet seg og det har søren meg jeg å.. HELT DØD!!! Hadde jeg kastet meg av sofaen nå ( istedet for å stupe enda lenger inn i tv`n og pc`n ) så hadde alt vært i orden til kl 21... Orker virkelig ikke å ta tak i det nå, får heller stå opp litt tidligere i morgen for å ta et skikkelig før jeg skal på jobb så er det iallefall i orden her til når jeg kommer hjem... Det kan jo ikke se sånn ut lenger... Er det bare jeg som dauer helt på sofaen etter hektiske perioder??
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Dette løper ikke fra deg:) Slapp av med god samvittighet!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Takk! Skal gjøre det, skal snart finne sengen å heller ta en runde i morgen tidlig... Da er jeg såååå trøtt at jeg rydder i søvne for å komme overraskende hjem til et rent og ryddig hus... Da er det nesten så jeg tror at noen andre har gjort det for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå