Lovemelikeyoudo Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 blir de fortere slitt enn andre dresser? Da tenker jeg på til de større barna, 4-5-6 åringene...lurer på å kjøpe reima vårdress, eller om jeg skal gå for et annet merke...kan noen anbefale en bra dress. Helst ikke reflex pga dårlig pusteegenskap..hva med HH?
Ksenia & Anjem Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 ja kjøper ikke reima lengre enn fylte 3 år..blir fort hull i de jeg liker ticket sine dresser
lille sprelle Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 polarn og pyret er litt dyrt, men ikke dyrere enn reima tror jeg. Veldig slitesterkt og god passform og detaljer
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Den vanlige blir fort slitt ja, men Tec+ tåler ekstremt mye. Den er vel 200 kr dyrere, men det er den vel verd. Akkurat like god ellers, men bitte litt tyngre og stivere med bena, og myyyyyyye mer slitesterk.
Lovemelikeyoudo Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2011 hmmm..skal kjøpe vårdress, men av erfaring bruker de den lite i bhagen, og det er siste mnd i bhage før skole. Bruker 1 klassinger dress eller blir det bedre med buske og jakke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå