Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Jeg klikker snart!! I flere dager nå har det poppet opp små neller på tilfeldige steder på kroppen. Akkurat nå fikk jeg nettopp oppå fingrene, og nede på ankelen. Det klør noe så inni granskauen, og jeg slipper snart vettet! Som sagt starter det med å klø voldsomt på området, deretter kommer det frem en liten nelle, så blåser den seg opp og blir stooor. Klør overalt! Kan høres ut som en allergisk reaksjon, men da reagerer jeg på alt da jo! Er 36 uker på vei.. Noen som vet ?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Jeg fikk ekstremt mye eksem under begge mine svangerskap. Nå hadde jeg atopisk eksem som liten, så det er visst vanlig at det blusser opp igjen i svangerskap.. Det var det jeg fikk beskjed om at det var hvertfal. Men gå til legen å få han til å se på det du. Svangerskapskløe kan jo også være at det er noe feil med leververdiene dine eller noe slikt, hvis ikke jeg husker helt feil. Derfor burde det sjekkes opp. Det er GRUSOMT med den kløen.. Jeg fikk det fra uke 14ca til jeg hadde født.. Lå hele natta å klødde med til blods... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå