Gå til innhold

Hva skjer med meg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

For orden skyld er det 1,5 år siden jeg sluttet amming og er ikke gravid.

 

Jeg er rasende hele syklusen. Huden er skikkelig gusten. Mister MASSE hår. Til og medfrisøren kommenterte det. Neglene som vanligvis er halvlange er borte flisestubber.

Trøtt, sur og giddalaus. Og griner for ingenting.

Men ikke deprimert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres ut som vitaminmangel og det første som slår meg er mangel på b-vitaminer og kalsium.

Ta en blodprøve hos legen du.

Skrevet

Takk for tips! Skal sjekke opp.

Skrevet

Dette kan være symptomer på lavt stoffskifte. Gå til legen og få tatt en blodprøve, be dem sjekke anti TPO også.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...