Gå til innhold

Er dette noe å dra til legen for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår i 12-tiden fikk jeg vondt i halsen. Tok da en paracet, og det gikk over. I 4 tiden, fikk jeg plutselig feber og ekstremt vondt i halsen, tok ikke paracet da, gikk bare å la meg. Var oppe 2-3 ganger i natt for å gå på toalettet. ( noe jeg ALDRI gjør på nettene ) Hver gang jeg bevegde på meg, vart jeg småkvalm.

Idag tidlig når jeg våknet, var jeg utrolig stiv i nakken. Klarer ikke bøye hodet mer enn ett par cm til hver side, klarer heller ikke ta hodet frem eller bak uten at det er grusomt vondt. Å svelge er utrolig vondt, og det forsvinner ikke når jeg tar paracet heller. Skal i barnedåp i helgen, og har så lite lyst å være syk da!

Dersom jeg reiser meg opp, "dunker" det også i hodet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja se det ann til i morgen. blir det ikke bedre i løpet av dagen i morgen får du ringe fastlegen og ta en prat med en av sekretærene.

Skrevet

Ville ringt legekontoret og hørt hva de sier.

Skrevet

ja dra til legen. kansje bihulebetennelse.

Skrevet

høres ut som influensa... ingen vits i å dra til legen med mindre du blir mye verre enn det der. ;)

Skrevet

Høres veldig likt ut som når jeg har kraftig halsbetennelse.

Det eneste som funker for meg då er pencilin. Så hadde det vært meg hadde jeg ringt å fått en time i morgen. Pencilinen begynner å fungere ganske raskt, så da er du nesten frisk til helgen.

God bedring :)

Skrevet

Ja, det er tegn på hjernehinnebetennelse. Ring og snakk med legen og be om å få en sjekk!

Skrevet

Ringte legevakten, og forklare symptomene mine. De sa at jeg skulle ringe tilbake dersom jeg ble verre, og fikk symptom som utslett og ble lyssky. De sa at dette hørtes ut som en stygg forkjølelse.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...