Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Igår i 12-tiden fikk jeg vondt i halsen. Tok da en paracet, og det gikk over. I 4 tiden, fikk jeg plutselig feber og ekstremt vondt i halsen, tok ikke paracet da, gikk bare å la meg. Var oppe 2-3 ganger i natt for å gå på toalettet. ( noe jeg ALDRI gjør på nettene ) Hver gang jeg bevegde på meg, vart jeg småkvalm. Idag tidlig når jeg våknet, var jeg utrolig stiv i nakken. Klarer ikke bøye hodet mer enn ett par cm til hver side, klarer heller ikke ta hodet frem eller bak uten at det er grusomt vondt. Å svelge er utrolig vondt, og det forsvinner ikke når jeg tar paracet heller. Skal i barnedåp i helgen, og har så lite lyst å være syk da! Dersom jeg reiser meg opp, "dunker" det også i hodet..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Tja se det ann til i morgen. blir det ikke bedre i løpet av dagen i morgen får du ringe fastlegen og ta en prat med en av sekretærene.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Ville ringt legekontoret og hørt hva de sier.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 ja dra til legen. kansje bihulebetennelse.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 høres ut som influensa... ingen vits i å dra til legen med mindre du blir mye verre enn det der.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Høres veldig likt ut som når jeg har kraftig halsbetennelse. Det eneste som funker for meg då er pencilin. Så hadde det vært meg hadde jeg ringt å fått en time i morgen. Pencilinen begynner å fungere ganske raskt, så da er du nesten frisk til helgen. God bedring
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Ja, det er tegn på hjernehinnebetennelse. Ring og snakk med legen og be om å få en sjekk!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Ringte legevakten, og forklare symptomene mine. De sa at jeg skulle ringe tilbake dersom jeg ble verre, og fikk symptom som utslett og ble lyssky. De sa at dette hørtes ut som en stygg forkjølelse. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå