Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Bør jeg anskaffe meg slikt? Er førstegangs så vet ikke helt hva jeg trenger. Har hørt at baby bjørn sine ikke er noe særlig. Noen som har noen å anbefale?
Tante Blås Squaw Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Har fått lånt meg en Mei Tai, den er helskjønn å bære baby i ) http://lotusbarn.no/butikk/index.php?cPath=9&main_page=index
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Jeg brukte både Mei Tai og Baby bjørn var strålende fornøyd med begge to. Ser at det har kommet noen bære sjal som er bare og tre på seg slik vil jeg prøve til nestemann.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har erfaring med Baby Bjørn og Manduca. BB er helt jævlig for den som bærer. 10 minutter så var jeg ferdig i skuldrene.' Manducaen syns jeg var helt fantastisk
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Manduca er fantastisk, både for baby og større barn. Baby bjørn er ubehagelig for både meg og baby. Noe annet har jeg ikke prøvd, men ut fra min erfaring anbefales manduca:-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Jeg sliter med en ryggskade og må derfor ha noe med god støtte og vektfordeling, og som ikke trykker noe sted. Valgte sleepywrap fra morsmelka og er skikkelig glad for det valget. Lykke til med å finne det som passer dine behov. Det finnes jo så mange varianter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå