Gå til innhold

Er det bare jeg som er rar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens mest fantastiske kjæreste. Før jeg traff han hadde jeg en som jeg stadig vekk var av og på med- han var verdens beste venn, men på mange områder gikk vi ikke sammen.

 

I går var vi på middag sammen. Jeg, min kjære, min eks/bestevenn, mamma og pappa. Var en koselig kveld igrunn.

 

Er det flere som har det slik, eller er alle eksforhold av den grusomme typen?

 

Mine venner mener at det er fullstendig unormalt, og jeg ser jeg selv at det virker rart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er god venn med to av eks-kjærestene mine. Vi har alle stiftet familie, fått barn og har det fint. Men vi treffes ofte for å finne på ting, både med barn, uten barn, med samboere og uten samboere.

Skrevet

Så bra! Høres koselig ut.

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...