Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 på fredag. Fortsatt ikke hørt noe. Tolker det litt som at jeg ikke har fått jobben. Hva tenker dere andre?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Det tar nok litt tid før du får svar. De har sikkert flere de skal intervjue. Har du ikke hørt noe om ca. 1-2 uker, kan jo du ringe og spørre.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Jeg hadde telefonintervju på fredag og fikk da beskjed om at hvis de fikk tak i alle aktuelle referansene, så kom de sannsynligvis til å bestemme seg i løpet av fredag eller lørdag. Den som fikk jobben ville da få en telefon, mens de andre kom til å få brev i løpet av et par (faktisk) uker...Hørte ikke noe jeg heller Så ja, da tolker jeg det som at jeg ikke fikk jobben. Sa de ingenting om når de kom til å gi beskjed? Hvor var det?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 De sa jeg fikk svar om noen dager. Hva vil det si? Var fredag.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Da vil jeg tenke virkedager...så alt håp er ikke ute ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå