♥sebastian3003♥ Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Klumpen min blir 5 år i morgen og har ytret ønske om brownieskake med oreo kjeks på.. Tips til hvordan jeg kan gjøre det?? Jeg vurderte å raspe oreokjeks over kaken før jeg stekte den, men redd det bare vil bli brent.. Tips???
¤mitzi¤ Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Knus kjeksen å ha den i røra Eller rasp kjeksen over når du har stekt den ferdig
Gil Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har bakt dette et par ganger tidligere og mener at jeg tok ca halvparten i røren og strødde resten over før jeg stekte den. Kan jo dytte kjeksen litt ned i kaken, hvis du er redd det skal bli svidd. Kan ikke huske at det var noe problem og godt ble det ;-)
♥sebastian3003♥ Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2011 Høres bra ut.. Tør ikke ta noe kjeks i selve kaken, pga klumpen som fyller 5 år er veldig bestemt på hva han vil ha og ikke vil ha.. Og han har bestem sagt at han vil ha oreokjeks på toppen av kaken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå