Gå til innhold

Noen som er med på BIM treff i Bergen


Elnodla

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ønsker å få i gang BIM treff i Bergen for oss som venter barn i september i Bergen (andre som vil være med er selvsagt også velkommen). Lodder stemningen på dette her, så får vi se hva vi får til. Jeg er 17+2 uker på vei og er godt over 30 år:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er gjerne med på treff, det hadde vært kjekt :) Er 31 år og er 18+0 på vei. Vært på ul nå, og venter en liten gutt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en liten gutt i megen da:-)) Skal på UL i neste uke og er veldig spent. Vi får se om det er flere som hiver seg med her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg er også med! Er 18+4 uker på vei, er 28 år, venter barn nummer 1, en liten jente :) Termin 1. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da begynner vi jo å bli en liten gjen:-)) Noen tider det passer spesielt bra? Skal vi satse på neste uke igjen (fra mandag 11 april) - så ser vi om vi får med flere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det er kommet til flere :)

For min del passer det ettermiddag man-ons, eller formiddag tors-fre. Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Skal vi si treff på onsdag 13. april kl 17:00. Fint om dere gir en lyd om dere vil komme, så jeg vet hvor mange jeg skal bestille plass for:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal egentlig ut å spise med jobben den dagen, men det er jo myyyye koseligere å være på bimtreff, er det ikke??? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...