Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 ... å bli alene med 3 stk etter å ha gått gravid alene, og tatt vare på 100% jobb og 2 barn på fulltid uten avlastning? Står foran et utrolig tøft valg, men MÅ velge snart. Rådløs
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Hadde ikke orket å være alene med noen unger. Det for har jeg to unger som har en far.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Dør han må jeg selvfølgelig ta vare på begge. Har du det bedre uten mannen er det vel ikke tvil.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Er jo bra for deg at du var heldig og fikk beholde mannen da.. Ikke alle er like heldige. Det jeg lurer på, om noen har vært i lignende situasjon HI
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Anonym 15:13, jeg har ikke mann. Er skilt fra far til de to første, som ikke har samvær, og aldri vært sammen med eventuell far til den siste Problemstillingen er om jeg bør beholde eller ikke HI
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Ja jeg lette lenge og vel før jeg fant han jeg ville ha barn med. Du klarer helt sikkert å ta vare på ett 3.barn om du har lyst på det, men hadde jeg vært deg ville jeg sterilisert meg etter 3.ungen slik at det ikke hadde skjedd igjen en 4.gang.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Jeg tror man klarer det man vil klare og det man instiller seg på. Hvis du ønsker barnet beholder du. Har ikke vært i samme situasjon, men her må man følge hjertet.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Tenk på de barna du har. Vil et barn til gå utover økonomien for mye? Har du kapasitet til å følge opp? Har du noen rundt deg som kan passe barna dine når du skal føde og er i barsel? Om det å få et barn til vil gå utover de to du har, ville jeg valgt abort. Har du ressurser på alle fronter til nmr 3, ville jeg beholdt.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Jeg hadde ikke klart det, hvis jeg kjenner meg selv riktig. Jeg har 100% jobb og et barn. Det er det jeg klare. Om du klare det HI, så syns jeg at du er en tøff dame.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 Jeg hadde det slik, og er evig takknemlig for at jeg klarte å komme meg unna mannen min med nyfødt liten krabat, og tvillinger på 3...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #11 Skrevet 29. mars 2011 Det er et idiotisk svar 15:12! Ja, dine unger har en far. Du har allikevel ingen garantier for at han ikke forlater deg, eller omvendt. Det er mye mer enn et dødsfall som kan skje, som fører til et brudd. makan for et stupid svar. Hopp ned fra høyhesten selv, før noe(n) spenner bena under deg...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #12 Skrevet 29. mars 2011 Hvis jeg forstår riktig så lurer du på om du skal beholde barnet eller ta abort? Jeg har full forståelse for om du velger det siste i alle fall. Det som er aller viktigst er nok å tenke på de barna du har fra før, om de vil ha det like godt når eventuelt nummer 3 kommer. 3 barn trenger mye oppfølging og omsorg, men det vet du nok... Jeg hadde ikke orket det selv tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #13 Skrevet 29. mars 2011 Spørsmålet er vel heller om du takler å knipe sammen bena HI.....
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #14 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har ikke lest tilbakemeldingene dine, ikke alle iallefall. Droppet det etter å ha lest negative tilbakemeldinger. Jeg er alene med tre barn og venter den fjerde. Har tre med samme bf og den siste har jeg med en annen. Var veldig i tvil selv om hva jeg skulle gjøre, men valgte å beholde. Jeg gir deg rådet som en god venninne gav meg: Ikke hør på andre. Lytt til hjertet ditt. Valget er ditt og du skal leve med det resten av livet. Uansett hvilket valg du tar; Husk du skal være menneske etterpå også. Jeg rådførte meg ikke med andre enn med et par gode venninner. Det var noen jeg stolte på og som jeg visste ikke ville dømme meg uansett, men stå ved min side samme hvilket valg jeg tok. Lytt til hjertet ditt! Det er du som må leve med valget. Lykke til og gå med hodet høyt hevet Sender en klem til deg,jeg *KLEM*
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #15 Skrevet 29. mars 2011 Fy faen 16.45, har du aldri hatt sex med noen uten at det ble barn av det eller? Giftet du deg før du pulte, og så har du vel hatt sex to ganger etter det, og hver gang endte det i graviditet....tsk tsk... I den virkelige verden er det faktisk sånn at man kanskje har en mann eller kjæreste man har sex med og det kan faktisk hende at man blir gravid uten at man planla det. Ingen prevensjonsmiddel er 100% sikker. For et jævla drittmenneske du er 16.45, håper du møter deg selv i døra en dag...blir nok ikke et hyggelig møte. Ikke HI.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #16 Skrevet 29. mars 2011 Har fått de barna jeg skal ha jeg og sterilisert meg. Er man voksen nok til å pule.... Det handler bare om å være bittelitt mer bevisst på egne valg enn en glamourmodell...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #17 Skrevet 29. mars 2011 Det der var unødvendig å slenge ut 17.49. Er du så voksen som du sier så burde du visst bedre enn å komme med slike kommentarer. Fy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå