Gå til innhold

Home and Away.. Et spørsmål ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har egentlig skjedd med han dykkeren, som bor med Martha? Ble han angrepet av hai?? Har ikke sett siden han kom igjen med båten og vi fikk se at han blødde fra magen.. Kan noen oppdatere meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han ble bitt av en hai. En tigerhai.

Tidligere fant sønnen til Leah en avbitt hånd på stranden da han spilte fotball med Roman.

Kjæresten til Iren er savnet til sjøs. Politiet tror hun har drept han, og hun sitter nå i varetekt.

Skal nesten vedde på at han har falt overbord og at hånda som ble funnet på stranden er hånden til kjæresten til Iren. Bare en liten teori.

Skrevet

Er du sikker på at Hugo har blitt bitt av en hai ? Jeg er veldig sikker på at han lyver.

Skrevet

Mener politiet sa at hånda tilhørte en asiatisk person - og da kan det jo ikke være Lou.

Skrevet

Nei, jeg er faktisk ikke sikkert. Jeg fulgte med på episodene men kan hende jeg gikk glipp av akkurat den episoden han ble bitt. Men jeg tror ikke han har noen grunn til å lyve, så derfor tror jeg på at han ble bitt.

Hvorfor tror du at han lyver da? 15.56?

Skrevet

Ok, den delen fikk jeg ikke med meg.

15.51

Skrevet

Jeg tror han lyver for det ser sånn ut på måten han snakker om det. Men kan godt hende jeg tar feil;) Syns også jeg så en episode der Hugo sloss med pirater eller noe på sjøen? Hm.. Kanskje jeg har drømt!

Skrevet

Hugo ble skutt. Han er en menneskesmugler og kriminell

Skrevet

Hugo lyver definitivt om den haien. Hvis ikke ville han ikke prøvd å skjule seg/kamfulere den i starten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...