Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 vurderer å gå skole er noe usikker på hva jeg vil og hva som er å bli så sleng gjerne masse forslag og gjerne med hvor lang utdanningen er og hva slaks studie som går til hva. Hvis du skulle utannet deg på nytt, eller videre utdannet deg, hva ville du valgt nå? å hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Jeg er utdannet lærer, utdanningen tar 4 år. Jeg angrer, og hadde jeg orket å studere en gang til ville jeg tatt noe innen administrasjon og økonomi. Ja til kontorjobb uten de hersens plagsomme foreldrene....:-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Gå inn på nav.no og ta den testen som dreier seg om yrkesvalg der. Da får du mange forslag ut i fra interesser osv.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 det er det jeg gjør angrer på utdanning. og må tenke nytt. men har jo mest kunskap innenfor et felt. ja til kontorjobb ja. men er ikke noen kløpper i matte. så økonomi er nok ikke mitt fag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå