Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Det er jo bare grusomheter på grusomheter og tortur:( Hva skjedde med de "gode, gamle" drapsmetodene? Klarer dere virkelig å se på?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Fordi det er det psykologiske i serien som er genialt!!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Jeg ser på det Ja det er fælt og grusomt, og jeg feller ofte en tåre pga det, men jeg skjønner ikke hvordan folk kan se på slashere
Tante Blås Squaw Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Den er vel ikke så ille? Men jeg foretrekker Dexter og Bones ;o)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Fordi Sheemar Moore bare er snadder,og dette er den eneste serien han spiller i
bambi på isen Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Han Sheemar er en veeeeeldig god grunn til å se på criminal minds, hehe :-) Men sånn bortsett fra det er serien veldig bra!
TurboMaria Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Syns nå han som spiller Spencer Reed er søt også jeg da:) Og Penelope er herlig. Og jeg elsker alle filmer/serier som tar for seg seriemordere. Fantastisk fascinerende.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Jeg ELSKER Criminal Minds!!!! <3 Helt super serie! Liker den gode kjemien mellom skuespillerne og det herlig innholdet og variasjonen i episodene. Eneste jeg er litt lei av er den "flørtingen" mellom Garcia og Morgan. Alle vet jo at han aldri blir til å velge ei dame som henne, selv om hun er flott hun også. Og kan ikke si at jeg er spesielt imponert over den nye spin-off serien som går på TVN. Er egentlig fan av Forest Whitaker, men syntes serien ble litt for enkel i forhold til den vanlige Criminal Minds.
TurboMaria Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 Enig at spin-offen var litt tam. Håper den tar seg opp.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #11 Skrevet 29. mars 2011 For den er bra! likte heller ikke spinn off serien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå