Gå til innhold

Er det mye liv i septembermagene?


lillemor :o)

Anbefalte innlegg

Her begynner lillemann virkelig å sparke fra seg! Er så utrolig deilig å ligge å kjenne på de små føttene som sparker rundt:o) I går fikk endelig pappan kjenne sparkene også! Veldig koslig å kunne dele dem litt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det liv :) har kjent det noen uker nå, men kjenner ikke utenpå enda. Gleder meg til å dele det med pappaen, spesielt siden det er hans første :) og gleder meg til sønnen min får kjenne det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjent noe ennå :( Venter og venter... Førstegangs og bare 15 uker så jeg må vel vente litt til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massevis av liv her, er snart halvveis da, bare to uker til. UL idag, og han er frisk og vilter, den lille gutten vår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjent noe spesielt enda. Men er kun i uke 14+2, så er vel fortsatt noen uker til jeg får kjenne noe! Jeg var på privat UL i forrige uke, og da sa jordmora at morkaka ligger foran ungen, og at ungen gjemmer seg langt inni magen, så det kan bli vanskelig å kjenne noe tidlig!:/ Gleder meg til de første sparkene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh. Hærlig med overstått UL:) Er 17+4 i dag, skal på ordinær ul neste uke, men har sniktitta på lille gutten og alt står bra til med lille sprellemann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det liv ;o) Først denne uka jeg er sikker på at det er babyen jeg kjenner, og jeg går nå i min 16. svangerskapsuke.

 

Kjente i forrige uke og, men da var jeg mer usikker på om det var babyen eller ikke.

 

Kjenner ingenting utenpå enda da, men magen er ikke helt stram enda.. Kanskje vanskelig å kjenne ordentlig utenpå før magen blir sånn ordentlig stram gravidmage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har endelig magen begynt ferden oppover, og har merket denne siste uka når jeg setter meg ned så er det noen som "banker på". Morkaka ligger bak, så jeg vet det er lillemann som hilser. Andregangs og 15+1 nå. Å det er så hææærligt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir så urlolig når jeg leser at alle har begynt å føle babyn imagen. jeg er i uke 16 og har verken mage og føler heller ingen bevegelser i magen. er det normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en jeg kjenner er 5 månder på vei og har ikke mage.. ingen kan se det liksom :) og alt er ok der.

 

jeg er i uke 17 og kjenner ikke liv enda som jeg vet om :)

 

alle er forskjellige! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+2, og først nå de siste dagene magen har begynt å vise seg. Bruker fortsatt vanlige jeans.. Plutselig kom den bare:) Er 2.gangs og denne gangen kom magen seinere enn første gang..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa!! Jeg har en sprettball i magen *boing boing* mange ganger i dag. Hadde glemt ut hvor deilig det var å ha en baby i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

 

begynner på min 20 uke og har de siste ukene kjent kraftigere og kraftigere spark fra lille-snuppa..selv om d ikke kjennes utenpå enda ( morkaka ligger på fremveggen..) så vi får smøre oss med tålmodighet..koselig er d i hvertfall og endelig kjenne daglige livstegn fra den lille :)

kos dere videre med små og store mager.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...