Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Margit! (jeg syns de fleste jentenavn på Jo- er litt maskuline, inkludert Jorunn, fordi jeg kjenner flere menn som heter Jo... ulogisk, men sånn klinger det i mine ører)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 SERIØST? JOFRID? WOW folk har smak på det meste bare det er noen bokstaver satt sammen.men må ærlig si at det hørtes litt kult ut! Men ville gått for Margit:)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 INGEN!!!!! Drittstygge navn! Kaller dere barnet dette, vil hun bli mobbet, garantert!! Heslige ekle navn. Tenker på gamle sure hurper når jeg hører dem.!! sorry! Skal dere ha gammeldagse navn finnes der andre, men som er finere. Feks: Agnes Signe Jenny Merete
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Margit er veldig fint Jofrid liker jeg ikke. Så ville helt klart gått for Margit om jeg var deg
Tante Blås Squaw Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Margit er nok det peneste, men Jofrid minner meg om min kjære tante Hild-Jorid ;o)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Margit er best! Selv om det minner meg om den sure gamle dama som bor borti veien her...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 Margit. Min skjønne mormor het Margit Amanda:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå