Gå til innhold

min mann har dårlig samvittighet for tiden og virker deppa,

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi pusser opp huset. er ferdig med 1 rom, og har begynt i andre rommet. min mann har 10 tommeltotter. og klarer ikke jobben så bra.

jeg har erfaring fra dette og kan regler og vet hvordan ting skal gjøres nøye og lettest mye. jeg har latt min man prøve å gjøre litt. tenkte han kunne prøve og at vi kunne gjøre dette sammen. men det han gjorde måtte jeg gjøre på nytt. ble ikke fint og ikke tett.

jeg vil ikke hakke på han da han blir fort lei seg for slikt. han har hatt mye deprisjon og slikt før så jeg vil ikke si for mye negativt til han på engang.

jeg trenger hjelp til hva jeg kan si til han for at han ikke skal være deppa. vi har to unger som han passer mens jeg snekkrer. men han føler han gjør så lite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff barnevakt et par ettermiddager og gjør det SAMMEN! Vis han hvordan han skal gjøre det da, så slipper du å gremmes over resultatet og så slipper han å føle seg totalt "avmannet", som jeg tipper han gjør nå.

Skrevet

min mann vil ikke ha barnevakt. vil heller at en av oss skal passe. ingen barnevakt i nærheten. nærmeste en time unna.

men ellers hadde jeg gjort det,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...