Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Hva bør jeg oppleve mens jeg er der?? Noen tips til gode hotel man kan ta inn på?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Jepp, vært der mange ganger. Miami er deilig for sol og avlsapping, men også veldig bra uteliv der, og gode restauranter. Suverne shopping muligheter!!! Sukk. kjenner jeg må tilbake snart.. har ikke vært der på familieferie da. men tror det også er et fint sted for det! Beste stedene å bo er south beach !! Hele stripa der er fullpakka med flotte hoteller, der er ganske stive priser på å bo da, men mat osv er ganske billig.. Nå er jo kursen ganske god så du vil få mye for pengene.. Jeg vil anbefale deg å dra ned til key west, kjempe koselig, og dra til everglades å se på krokodiller;-) du kan bade med delfiner osv nedover mot the keys.. key largo har mange bra delfinsentere.. Det er vistnok også suverene fiskemuligheter der om det er noe du liker;-) Ellers er det ikke så langt å kjøre oppover mot Orlando, da kan du stoppe i port canavrel å stikke innom Kennedy Space Senter!! Anbefales!! Super kult, og i Orlando har du jo disney world og alle parkene, samt suverene outlet shopping muligheter! God tur!! ps, hoteller: sjekk agoda.com, hotels.com, lastminutes.com
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Det er et lite stykke fra Miami til Orlando da. Enig i at key West er flott, men du bør ha god tid for å kjøre utover der også........
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Hvis man leier bil tar det max 3 timer til Orlando.... hun spør om tips, og klarer sikkert å ta en vurdering på om det blir for langt eller ikke selv:--))))) Miami er en god base for utflukter, gjerne med overnatting! Men det kommer ann på hva man ønsker selv, helt digg å bare henge i Miami også..så kom med noen tips selv, det er det hun ber om.. key west er en dagstur.. gode veier..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Hvor lenge skal du være der? Hadde kombinert miami med et cruise, det kan du få helt latterlig billig, samtidig som man får sett masse fine steder i karibien;-) og nei cruise er ikke bare for pensjonister!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå